[Inne] Błąd 00953 i problem z rozładowującym się akumulatore

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arturo83
    Classic
    • 2010
    • 8

    [Inne] Błąd 00953 i problem z rozładowującym się akumulatore

    W nawiązaniu do wątku:

    ogłaszamy tydzień dobrych manier czyli uczymy korzystać z netykiety.
    Od chwili obecnej autorzy postów nadużywających w temacie lub treści Capslocka (lub Shifta) bedą nagradzania owockiem.
    Ogłoszenia z capslockiem będą lądowały w koszu.
    Octavia 4x4
  • niedzwiedz11
    Drive
    • 2008
    • 56

    #2
    [Inne] Błąd 00953 i problem z rozładowującym się akumulatore

    Witam, panowie mam problem z rozładowującym się akumulatorem, ale nie zawsze, zawsze jak pojawi się błąd 00953 (przekroczony limit oświetlenia wewnętrznego) to wtedy zawsze rano napięcie na aku spada do ok 12,3V i autko ledwo pali. dla pewności oddałem aku do sprawdzenia ale na drugim jest to samo. ładowanie 13,9-14,3V, pobór prądu ok 0,03A więc też ok.
    próbuje jakoś "uchwycić" ten błąd ale nie wiem jak- wymontowałem też lampkę z bagażnika bo tylko ona mogła się palić w nocy ale błąd nadal jest i napięcie nadal spada. czy ten błąd może powodować np. wzbudzenie komputera w aucie i w ten sposób mam czasami w nocy za duży pobór prądu?
    miał ktoś kiedyś do czynienia z takim problemem?
    pozdrawiam

    Komentarz

    • krzynol
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 10956
      • Superb II combi (3T5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      pobór prądu po wyłączeniu i zamknięciu auta 30mA?
      to jest elegancko w normie
      hm, miałem taki przypadek, że moduł sterownika drzwi szalał
      po zamknięciu było ok, a po paru minutach pobór prądu zwrastał do kilkuset mA

      okazało się że mikrostyki w drzwiach tylnych się zacięły - po prostu
      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
      poprzednie modele:
      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

      Komentarz

      • niedzwiedz11
        Drive
        • 2008
        • 56

        #4
        tak, 30mA, sprawdzane już chyba kilkadziesiąt razy...
        krzynol dzięki za sugestie, podłącze amperomierz w obwód na cały dzień jak auto będzie sobie stało w weekend i będę cały dzień obserwował pobór...może faktycznie wzrośnie po czasie

        Komentarz

        • ulysse
          Rider
          • 2010
          • 496

          #5
          podłączę się pod ten temat....

          dzisiaj podczas sprawdzania błędów w module komfortu wyskoczył mi taki oto błąd:


          00953 - Interior Light Time Limit

          i teraz pytanie co może być nie tak ? :roll:

          Mikrostyki wymienione we wszystkich zamkach.

          Poprawione kable w drzwiach kierowcy a pozostałe sprawdzone.

          Wszystkie sterowniki w drzwiach suche i potraktowane Sprayem do styków.

          Poboru prądu nie mam bo z tym też już walczyłem i mikrostyki okazały się przyczyną problemów.

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10956
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            a jak zochowuje się lampka oświetlenia wnętrza?
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • kropeck
              RS
              • 2009
              • 2319
              • Octavia II (1Z3)
              • BLF 1.6 FSI 115 KM

              #7
              Zamieszczone przez ulysse
              dzisiaj podczas sprawdzania błędów w module komfortu wyskoczył mi taki oto błąd:


              00953 - Interior Light Time Limit
              Ale rozumiem, że to wyskoczyło po naprawieniu wszystkich mikrostyków i po skasowaniu błędów? tzn. skasowałeś błędy i wyszło ponownie, tak?
              Pozdrawiam,
              Michał

              Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)

              Komentarz

              • ulysse
                Rider
                • 2010
                • 496

                #8
                Dokładnie tak po wymianie błędy skasowałem ponieważ było ich tam więcej z racji wadliwych mikrostyków.

                Lampka wewnątrz samochodu zachowuje się tak jak powinna tj. zapala się podczas otwierania drzwi i gaśnie przy przekręcaniu kluczyka w pozycję zapłon.

                Lampki w drzwiach również zachowują się tak jak powinny. Przy otwartych drzwiach zapalają się i przy zamykaniu gasną.

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10956
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  a weź szególowiej złap kiedy się pojawia błąd
                  czyli kasuj i odświeżaj listę błędów
                  a w międzyczasie zamakaj/otwieraj drzwi, gaś/zapalaj lampkę, itd.
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • ulysse
                    Rider
                    • 2010
                    • 496

                    #10
                    Sprawdziłem prawie wszystkie żarówki wewnątrz samochodu i okazało się, że w drzwiach pasażera poprzedni właściciel wsadził 24V.... błąd skasowałem i zobaczymy czy się znowu pojawi po wymianie żarówki na C5W 12 V

                    Komentarz

                    • Jarry_XC
                      Classic
                      • 2011
                      • 20

                      #11
                      Witam.

                      Mam podobny błąd ( 00953 - Interior Light Time limit
                      25-00 - Unknown Switch Condition )

                      czy po wymianie żarówki problem zniknął?

                      Pozdrawiam
                      Jarry_XC

                      Komentarz

                      Pracuję...